środa, 4 września 2013

Dzieci z dworca ZOO?!

Takie były moje początki. Poszłam na studia, dostałam od Siostry aparat i jak najszybciej chciałam go wypróbować. Więc pojechaliśmy. Dworzec Kraków-Płaszów. Metodą prób i błędów. Trochę poruszone, trochę nieostre.Nie do końca przemyślane. Ale do tych zdjęć mam sentyment. W końcu były pierwsze:) Więc przedstawiam. W roli głównej Zuzanka, kolega Dudka i dworzec w Krakowie.






Such were my beginnings. I went to college, I got from my sisters camera and as soon as I wanted to try it out. So we drove. Railway station Krakow-Plaszow. A little shaken, a little out of focus.Not completely thought. But I’ve got sentiment for  these pictures. Finally, were the first :) So I present. The main role Zuzanka, colleague Dudek and Railway station in Krakow






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tell me what do you think about my photo:)